وبی‌مکس

کسب درآمد از تولید و فروش سوسیس و کالباس خانگی

کسب درآمد از تولید و فروش سوسیس و کالباس خانگی

امروزه یکی از شیوه های کسب درآمد پویا، تولید محصولات خانگی در منزل و فروش آنها می باشد. این شیوه از کسب درآمد، می تواند به ویژه برای خانم های خانه دار، بسیار مورد توجه و سودآور باشد. تولید محصولات خانگی اگرچه معایب و دردسرهای خود را دارد، اما مزایای قابل توجهی دارد که بسیاری از معایب آن را پوشش خواهد داد.

در این مطلب می خواهیم یکی از شیوه های نوین کسب درآمد از تولید و فروش مواد غذایی در خانه، یعنی کسب درآمد از تولید و فروش سوسیس و کالباس خانگی که امروزه مشتریان بسیاری هم دارد، مورد بررسی قرار دهیم.

با توجه به اینکه مضرات استفاده از سوسیس و کالباس های کارخانه ای به علت وجود انواع نیتریت، فسفات و دیگر مواد شیمیایی بعضاً سرطان زا در آنها بر کسی پوشیده نیست، تهیه انواع سوسیس و کالباس سالم و خانگی به ویژه با بافت و طعم همانند سوسیس و کالباس‌های کارخانه‌ای، اما بدون مواد شیمیایی (و مشخصاً عاری از مضرات کارخانه‌ای) می تواند بسیار سودمند بوده و بسیار مورد استقبال مردم قرار بگیرد.

چه زمانی به درآمد واقعی می رسیم؟

در واقع هزینه هایی که برای راه اندازی این کسب و کار نیاز دارید، زیاد نیست!

هزینه های اولیه شامل هزینه تهیه یک آموزش جامع و کامل تهیه سوسیس و کالباس در خانه، خرید مواد اولیه و بازاریابی اولیه این کسب و کار است.

بدین لحاظ سود حاصل از تولید و فروش ۲ یا ۳ سفارش اول، می تواند تمامی هزینه های اولیه شما را بخوبی جبران نماید.

دانلود فایل آموزشی تولید سوسیس و کالباس

اولین قدم برای راه اندازی این کسب و کار خانگی، دسترسی به یک آموزش حرفه ای تولید سوسیس و کالباس در خانه است که از طریق صفحه “دانلود آموزش سوسیس و کالباس حرفه‌ای” قابل خرید و دانلود می باشد.

این آموزش توسط وبسایت وبی‌مکس منتشر شده و در حال حاضر جامع‌ترین آموزش و دستورالعمل تهیه انواع سوسیس و کالباس خانگی به صورت حرفه‌ای می باشد.

سوسیس و کالباس حاصل از این دستور، با بافت و طعم همانند سوسیس و کالباس‌های کارخانه‌ای، اما بدون مواد شیمیایی (و مشخصاً عاری از مضرات کارخانه‌ای) می باشد. همچنین این آموزش جامع، تهیه انواع سوسیس و کالباس سالم در منزل (و با استفاده از امکانات عمومی موجود در منزل) را به شما ارائه خواهد داد. توضیحات بیشتر را مرتبط با این آموزش می توانید در همان صفحه “دانلود آموزش سوسیس و کالباس حرفه‌ای” بخوانید.

تا جایی که می توانید تجربه کسب کنید!

وبسایت وبی مکی به منظور رفع اشکال و پاسخ به پرسش های متداول درباره تولید سوسیس و کالباس خانگی صفحه ای را با عنوان “پرسش‌های متداول آموزش سوسیس و کالباس” تدوین نموده است که دائماً توسط مدیران وبی مکس نیز بروزرسانی می شود. پیشنهاد می کنیم از مطالب این صفحه استفاده کرده و تجربه‌های خوبی را در این زمینه بیاموزید. همچنین مطالعه کامل فایل آموزش و ثانیاً دقت در اجرای مو به موی جزئیات این دستور، اکیداً به شما توصیه می‌گردد. توجه داشته باشید که کیفیت سوسیس یا کالباس حاصل، نسبت به اجرا و بکارگیری جزئیات دستور تهیه آن، بسیار حساس است و مشخصاً نیازمند تجربه کافی در این زمینه نیز خواهد بود.

کیفیت دستگاه‌ها و مواد اولیه را مدنظر داشته باشید!

از آنجایی که کیفیت، سلامت و تازگی مواد بکار رفته در تهیه انواع سوسیس و کالباس، بسیار تأثیرگذار است، لذا اکیداً توصیه می‌شود که مواد لازم را از منابع (یا فروشگاه‌های) معتبر و مطمئن (و با بیشترین کیفیت) تهیه نمایید. همچنین مقادیر دقیق مواد اولیه جهت تولید سوسیس و کالباس خانگی که در فایل آموزشی مذکور آمده است را مد نظر داشته باشید. بهداشت تولید برای مشتری سوسیس و کالباس خانگی بسیار مهم است؛ بنابراین رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کیفیت مواد اولیه را برای دائمی کردن مشتری های خود، حتماً مد نظر داشته باشید. توجه داشته باشید که تولید سوسیس و کالباس حرفه ای، نیازمند دستگاه های حرفه ای نیز هست. بنابراین هرچه دستگاه‌های (به ویژه غذاساز یا کاتر-میکسر) قویتر و بهتری در اختیار داشته باشید، مشخصاً به محصول بهتری هم دست خواهید یافت؛ ضمن اینکه رهیافت های خوبی برای کسانی که فاقد چنین دستگاه هایی نیز هستند در فایل آموزشی ارائه شده است. پس نگران نباشید!

تولید سوسیس و کالباس خانگی

این آموزش جامع، تهیه انواع سوسیس و کالباس سالم در منزل و با استفاده از امکانات عمومی موجود در منزل را به شما ارائه خواهد داد. تولید سوسیس و کالباس در خانه شامل مراحل مختلفی است که به ترتیب و به طور مفصل در فایل آموزشی آمده و تشریح شده است. همانطور که مشاهده خواهید کرد در صفحه دستور تهیه سوسیس و کالباس خانگی، فهرست این مراحل به ترتیب آورده شده است:

  • مقدمه و نکات قابل توجهی که در ابتدای آموزش، به منظور داشتن دید و درک بهتری نسبت به موضوع بیان شده است.
  • مواد لازم و پایه‌ای برای تهیه سوسیس (به همراه مقادیر دقیق و توضیحات احتمالی)
  • مواد لازم و پایه‌ای برای تهیه کالباس (به همراه مقادیر دقیق و توضیحات احتمالی)
  • نکات، تعاریف و توضیحات کامل مواد اولیه‌ای که برای تهیه انواع سوسیس و کالباس در این آموزش مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • تهیه ادویه مخصوص سوسیس و ادویه مخصوص کالباس به صورت مجزا (به همراه مقادیر دقیق و توضیحات احتمالی)
  • توضیحات و نکات کامل تهیه انواع سوسیس و کالباس (سوسیس و کالباس مرغ، سوسیس و کالباس بوقلمون، سوسیس و کالباس شترمرغ، سوسیس و کالباس میگو، سوسیس و کالباس گوشت قرمز، سوسیس و کالباس ماهی، سوسیس و کالباس پپرونی و …) با مقادیر و توضیحات احتمالی
  • روش و دستورالعمل جامع تهیه سوسیس و کالباس
  • افزودن مواد به کالباس و ارائه توضیحات و نکات آن به صورت کامل
  • کاور کردن سوسیس و کاور کردن کالباس که هر کدام به صورت مجزا تشریح شده است.
  • روش پخت سوسیس و کالباس که در دو روش توضیح داده شده است.
  • نگهداری سوسیس و کالباس خانگی تهیه شده
  • و …

فروش سوسیس و کالباس خانگی

همانطور که اشاره شد، با توجه به مزایایی که سوسیس و کالباس خانگی نسبت به نوع کارخانه‌ای آن دارد، همیشه مشتریان خود را دارد؛

پس نگران مشتری نباشید و همچنین کمی بازاریابی و تبلیغات کمک بسیار بزرگی به شما خواهد کرد!

درباره بازاریابی و تبلیغات این کسب و کار در بخش آتی صحبت خواهیم کرد. فروش سوسیس و کالباس خانگی به صورت وزنی است به طوری که برای فروش انواع تولیدات سوسیس و کالباس به ازای هر کیلو، مبلغی را مشخص کرده و در واقع یک لیست قیمت از تولیدات خودتان را به مشتری ارائه می دهید.

همواره سعی کنید که با حفظ کیفیت مواد اولیه، محصولات متنوعی داشته باشید و مدل های مختلف سوسیس و کالباس (و در طعم های مختلف) را به مشتری ارائه دهید تا بازه انتخاب بیشتری را برای او فراهم نمایید.

همانطور که ذکر شد، طرز تهیه انواع گوناگون سوسیس و کالباس شامل: سوسیس و کالباس مرغ، سوسیس و کالباس بوقلمون، سوسیس و کالباس شترمرغ، سوسیس و کالباس میگو، سوسیس و کالباس گوشت قرمز، سوسیس و کالباس ماهی، سوسیس و کالباس پپرونی و … در دستور به طور کامل آمده است؛ همچنین افزودن مواد (برای مثال تکه‌های گوشت، سبزیجات و …) نیز باعث می شود که محصولات شما از تنوع مطلوبی برخوردار باشد.

بازاریابی و تبلیغات

جذب مشتری می بایست فرآیندی اصولی و خلاقانه داشته باشد. با این وجود، اعتماد به کسب و کار شما و تجربه خوب از خرید محصولات شما، حرف اول را می‌زنند! ضمن اینکه تبلیغات دهان به دهان نیز می تواند بسیار مؤثر واقع شود. بنابراین توجه داشته باشید که برای مشتری همواره کیفیت مواد اولیه، سلامت و تنوع محصولات و همچنین کیفیت محصول تولیدی (مانند بافت سوسیس و کالباس) از اهمیت زیادی برخوردار بوده و جذاب است. پس سعی کنید پیوسته از مراحل تولید سوسیس و کالباس و همچنین سفارش مشتری‌های خود تصاویر خوب و با کیفیتی را تهیه نمایید که نشان دهنده کیفیت تولید و همچنین سلامت شما محصولات باشد.

اگر امکان ضبط ویدئو را دارید، می توانید از مواد اولیه تهیه شده، مراحل تولید، محصولات نهایی، پخت، بسته بندی و … نیز کلیپ های ویدئویی تهیه نمایید. همچنین تهیه متونی متنوع مبنی بر معرفی شایسته ای از کسب و کارتان بسیار مؤثر است. این موارد، منابعی است که به عنوان خوراک تبلیغات و بازاریابی شما مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

از خانواده شروع کنید!

خانواده و اقوام کسانی هستند که بیشتر و بهتر از دیگران، شما را می شناسند و به شما اعتماد دارند. ضمن اینکه آنها در تبلیغات دهان به دهان می توانند بسیار مؤثر واقع شوند. برقراری تماس و بازاریابی تلفنی (به صورت تلویحی) و گروه های واتساپ خانوادگی محلی هستند که برای شروع بازاریابی توصیه می شوند.

آگهی ثبت کنید!

ثبت آگهی تبلیغاتی در وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های کاربردی مانند دیوار، شیپور و … (به ویژه در شهر محل زندگی خود) بسیار مفید خواهد بود. بنابراین درج منظم آگهی‌های تبلیغاتی را همواره مد نظر داشته و ارتباط با مشتری را از این طریق نیز برقرار کرده و بخوبی حفظ نمایید. سعی کنید گاهاً پیشنهادها و تخفیف های خوبی را به مشتری ارائه دهید.

فعالیت درشبکه‌های اجتماعی

پروفایل ‌های خود را در شبکه های اجتماعی پربازدید (مانند اینستاگرام) ایجاد کرده و سعی کنید مطابق با پروتکل های رشد در این گونه شبکه ها فعال باشید. همواره تجربیات، سفارشات و منابع تهیه شده که در قبل بدانها اشاره شد را با دوستان و فعالین مرتبط با این حوزه به اشتراک بگذارید.

درج تبلیغات بنری و متنی

تبلیغات بنری و متنی در اینترنت به ویژه در مکان هایی که با موضوع کسب و کار شما مرتبط است، بسیار مؤثر و جذب کننده خواهد بود. وبسایت وبی‌مکس امکان درج تبلیغات بنری و متنی را از طریق صفحه تبلیغات بنری و متنی فراهم نموده است که با مراجعه به این صفحه می توانید اطلاعات لازم در این زمینه را کسب نمایید.

این صفحه را به اشتراک بگذارید:
برچسب‌ها:
webimax.ir

نوشته‌های مرتبط