وبی‌مکس

درباره کیفیات طلایی، نقره ای و برنزی

درباره کیفیات طلایی، نقره ای و برنزی

تمامی محصولات یا فایل‌های موجود در وبسایت وبی‌مکس، با ۳ کیفیت (به ترتیب: کیفیت طلایی، کیفیت نقره ای و کیفیت برنزی) ارائه می شوند.

منظور از کیفیت فایل ارائه شده، میزان دقت و خلوص محتویات فایل، نسبت به موضوع یا عنوان آن فایل می باشد. لازم به ذکر است که فایل ها با کیفیات مذکور، به صورت رایگان و غیر رایگان صرف نظر از کیفیت آنها، در این وبسایت، قابل دانلود می باشند؛ با این وجود، قیمت‌گذاری فایل ها به ترتیب با کیفیات طلایی، نقره ای و برنزی، از بیشتر به کمتر صورت پذیرفته است.


کیفیت طلایی

فایل ارائه شده در وبسایت وبی‌مکس و با کیفیت طلایی، دارای بالاترین کیفیت نزدیک به ۱۰۰٪ به لحاظ دقت و خلوص محتویات فایل، نسبت به موضوع یا عنوان آن فایل می باشد.

فایل هایی که با کیفیت طلایی در اختیار کاربران این وبسایت قرار گرفته اند، غالباً به صورت دستی و با دقت حداکثری تهیه و گردآوری شده اند و استفاده از آنها به جهت کیفیت و اطمینان از فایل توسط وبی‌مکس اکیداً توصیه می گردد.


کیفیت نقره‌ای

فایل ارائه شده در وبسایت وبی‌مکس با کیفیت نقره‌ای، دارای کیفیت ۸۵٪ الی ۹۵٪ به لحاظ دقت و خلوص محتویات فایل، نسبت به موضوع یا عنوان آن فایل می باشد. فایل هایی که با کیفیت نقره‌ای در اختیار کاربران این وبسایت قرار گرفته اند، به وسیله ترکیبی از شیوه های “گردآوری دستی” و “گردآوری توسط سرویس های نرم افزاری” ساخته و پرداخته شده اند.


کیفیت برنزی

فایل ارائه شده در وبسایت وبی‌مکس با کیفیت برنزی، دارای کیفیت ۷۵٪ الی ۸۵٪ به لحاظ دقت و خلوص محتویات فایل، نسبت به موضوع یا عنوان آن فایل می باشد. فایل هایی که با کیفیت برنزی در اختیار کاربران این وبسایت قرار گرفته اند، غالباً توسط سرویس های نرم افزاری تهیه و گردآوری شده اند.


لازم به ذکر است که اگرچه کیفیت فایل های وبی‌مکس در ۳ سطح گوناگون قابل عرضه است، اما این وبسایت تضمین می نماید که حداقل کیفیت فایل های ارائه شده برابر با ۷۵٪ باشد (و البته پایینتر از این نباشد). همچنین سعی شده است که فایل ها تا حد امکان، جهت برخورداری از حداکثر دقت، کیفیت و خلوص اطلاعات، ویرایش و تنظیم شده و سپس در اختیار کاربران وبی‌مکس قرار بگیرند.

توجه: وبی‌مکس از ارائه انواع فایل‌های با کم-کیفیت (بعضاً حجیم و پرادعا، غیر مستند، غیر صادقانه، نامعتبر، ناموثق و …) جداً معذور است.

این صفحه را به اشتراک بگذارید:
webimax.ir

نوشته‌های مرتبط